26 DAGAR KVAR!

JAPP nu är det bara 26 dagar kvar tills jag fyller år!!!
Men igår sov jag hos linnea med denice och idag va vi på grönan.. först så åkte jag denice  och linnea in med tåg och buss, sen kom nattis efter en stund:)
Men imorn så ska jag och denice,linnea,nattis och elin till grönan. Men jag och elin får stjus av björn och senare kommer nattis och denice och linnea eller så kommer vi samtidigt:)
Men jag skrek så mycket på insane att jag har ont i halsen så jag sitter och dricker varm oboy och äter choklad pudding:)
Men det var as bra den senaste timmen på grönan för det var inge folk så det var inga köer för det rengnade så idag har jag åkt insane 5 eller 6 gånger jetline typ 10 och slängungorna en och sen extreme en och katapulten typ 10 ochså:)
Men nu ska jag titta på en film som heter hemma bäst


- E M M A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0