CENTRUM..

Idag var jag öch Linneaj i centrum jag köpte
ett nagellack, ett par örhängen, en vässare till ögon pennor
och en ögonfransböjare och lösnaglar;).
Sentog vi bussen hem och åt asså själava inte hos varandra
och sen skulle jag och Linnea va men hon skulle till stinsen:D

ALLA SAKER!


MAN FICK MED EN LITEN GREJ MAN KAN BYTA UT BÖJSAKEN MED OCHSÅ:)

NAGLARNA;)
FIXADE KLART MINA NAGLAR NYSS
BLEV SKITA SNYGGT!


DÅLIGA BILDER JAG VET MEN DET ÄR ELAFALL DET NYA
NAGELLACKET  OCH DOM NYA NAGLARNA

FÖRESSTEN IMORGON KVÄLL KOMMER MIN IPHONE BÖRJA
FUNKA MAN BEHÖVDE REGISTRERA SIMMK:O

MEN NU SKA JAG BÖRJA GÅ OCH LÄGGA MIG
SKRIVER MER IMORGON:)
- E M M A



Kommentarer
Postat av: Haval B Aziz

Tja!, haft en bra dag hittils? kjamen kjamen ^^

2010-08-31 @ 19:55:05
URL: http://havii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0