FÖRLÅT!

ATT JAG INTE HAR SKRIVIT PÅ HELA DAGEN!
Men jag Issa,Emilia och Linneaj åkte till stan, vi åt på donken och gick runt lite ochså.
Men jag köpte ett par örhängen ochså från H&M:)


<3 JAG ÄLSKAR VERKLIGEN MIN MAMMA HON FÖRSTÅR SAKER OCH
SÅNT ÄLSKAR HENNE MEST I HELA UNIVERSUMS JORDENVÄRLDEN!<3

Men jag har börjat prenumenerat på en tidning som heter vecko revyn jag håller på att läsa den nu
den är bra:)
Jag har börjat prenumenerat på en till tidning som heter solo den är ochså bra
men min första tidning har inte kommit än:)
Och jag har ju beställt en klocka men den var försenad så den kommer om typ två veckor istället
för den hära veckan TRÅKIGT
men nu ska jag läsa min tidning och gå och lägga mig jag är as trött frö jag vaknade så tidigt
i morse sen har jag ju gått runt i stan ochså:)
EEH JAG HITTADE INGEN BILD PÅ ÖRHÄNGERNA OCH MIN KAMERA HAR INGA BATTERIER SÅ DET BLIR EN ANNAN GÅNG:)



- E M M A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0