HEMMA FRÅN LANDET

Nu är jag hemma från landet jag va bar där i två dar men men..
Nu är jag hos mamma, jag ska sova här till imorn sen ska jag till pappa:) Men när jag va på landet så hade jag ingen täckning nån stans, jag brukar alltid ha det på landet!
Men imorn börjar ju skolan hurra!:(haha eller inte!. Men man går ju bara en timme sen ska jag Elin,Issa och Dnice till grönan och kanske Linneaj jag vat inte riktigt men imorn så slutar jag skriva i katekorin "SOMMAR20210" och börjar skriva i "ALL ABOUT..."  BRA ATT VETA!
Men jag kom nyss typ hem till mamma jag har vart hos pappa en stund men då städade jag mitt rum det var jobbigt men jag känner mig skit lökig så jag ska duscha nu men jag skriver väl mer sen:)

LANDET FÖR TYP TVÅ ÅR SEN:)

LANDET OCHSÅ :p
- E M M A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0