HOS MAMSEN!

Nu är jag hos mamma, jag skulle ju egentligen passa Harry för pappas bror fyller år och messa andra så dom hade en fest tillsammans men så skulle inte jag hinna för jag har lovat mamma att lock hennes hår imorn för hon ska på bröllop så då har jag lovat henne:) Så nu tar min farbror hand om Harry för han skulle typ inte dit idag för det håller på i tre dar haha. Men förlåt för jag inte skrev igår kväll jag vet bajs på mig men jag hann inte igår och så glömde jag och orkade inte jag hade ont i huvet igen! Men idag va jag på grönan så jag hann inte idag heller:(

Men nu skriver jag ju men imorn så ska ju jag på the vocie med ELIN,EMILIA,ISABELLE OCH LINNEAJ men så hade jag alla kläder hemma hos pappa typ från gotland och sen så tvättas dom eller nåt så dom byxorna jag ska ha imorn va hos pappa så hade jag inte med mig nycklarna när jag åket till grönan för jsg trodde ju att jag skulle passa HARRY men så blev det ju inte så då blev jag lite sur för BJÖRN inte ville stjusa mig till rorsesberg där pappa va för jag har mina nycklar där men det blev lite ändringar så ni vet bara:D
 
Men det  är ju fixat... men nu ska jag gå och lägga mig snart jag är ganska trött och jag måste göra massa saker imorn så jag kan inte sova bort halva dan men nu ska jag sluta skriva...
ELLER FÖRESSTEN MINA h&m SAKER HAR KOMMIT ALLT KOM MEN NI VET JU VAD DET VAR

EN BILD PÅ VÄRLDENS SNYGGASTE KILLE!!!
- E M M A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0