MIN KLOCKA..

HAR KOMMIT!!
Äntligen jag har den på mig nu jätte fin:) Men vi gick ju bara en timme idag så man fick bara lite lappar och sånt men efter det så åkte jag Ella, Emelie, Elin Linneaj och Issa till donken och åt lite ja haha vad gör man annars där men sen så va vi hos Issa en stund och sen så åkte vi till centrum och sen till Elin och gjorde ingenting typ och sen åkte typ Ella och Emailie hem och jag Issa och Elin gick och hämtade en väska och kollade lite på en träning.

Sen gick jag hem och åt och sen gick jag till min mamma och hämtade lite saker och min klocka och sånt och nu är jag häääär!
Men nu har jag inge mer att skriva:)

MIN KLOCKA:)
- E M M A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0