NY KÖPT!

HEJHEJ
jag kom he från Linnea för typ en halvtimme
sen...
Jag har provat ett par höga jeans som jag hittade
i min garderob men dom är jätte fina det är FilppaK
men jag vet inte om jag ska eller kan ha dom imorgon
för jag tycker att det ser ut som ridbyxor lite
dom har inge fickor men det är inte jeans tights
men jag vet inte annars så har jag hittat en tröja som jag fick
i julklapp tror jag men jag har alldriga andvänt den
HAHA jag hittar mycet nytt i min grderob:D
Men idag efter skolan så åkte jag och Linneaj till
centrum jag skulle köpa en tröja till min tjejmiddag
jag hittade en !
och Linnea hade massa present kort sen hon fylde år
igår HAHA:)!

Men här kommer en bild på tröjan.

JA jag tänkte köpa den här först men den fanns bara i LARDGE OCH MEDIUM
så jag köpte en annan färg märkbrun där den här är rosa aktig och svart där det är
svart på den här ochså (fanns ingen bild!:S)

http://shop.hm.com/se/shoppingwindow?dept=DAM_TRI_KOR&shoptype=S
HÄR FINNS DEN!

FÖRESSTEN SÅ KOMMER JAG INTE SKRIVA LIKA MYCET
SOM JAG GJORDE PÅ SOMMARLOVET OCH JAG FÅR SE OM JAG HINNER
MED OUTFIT PÅ MORNARNA
- E M M A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0