skåne&gotland

Jag kom hem från elin för en stund sen vi gjorde inget speciellt men jag ska blogg åt henne medans hon är i tallin tror jag det va
Men här kommer lite bilder från gotland och skåne:D

FÖRST GOTLAND:)


Jag:)

Harry<3

En bok jag har letat efter så hittade jag den:D

bara en liten bild:)

Vykort, jag skickade det som har ett hjärta till mamma och björn( ganska ointersant)

HIHI jag gick runt och tog lite bilder:)

hihi en till:)

;) dom är många


haha fågelbajs;)

Pappas kompis som vi bodde hos, deras hund diger sååå sööööt!!

en till liten bild:)

Harry och Diger<3

Sonja<3

Sonja suris:)<3

Sonja springer

En till liten sån bild:P

HEJHEJ en humla

Haha en blomma;)

Här var vi...

Sen åkte jag Sonja och Harry det här tåget;)
 
PÅ PLANET:)

En propeller det var ju skitläskigt det var ju inte en motor det var ju propeller:S

Påväg att landa i Ängelholm:)

Jag packar upp på loftet i skåne;)

HAHA jag bjuder på den..
Galna emma bäddar eller ska man säga galna glenn bea???

jag köpte ju såklart saker i skåneland:D
t-shirt ginatricot
pösig vit tröja ginatricot
raklödder&rakhyvel
ansiktasmask chokald lindex
pärlaarmband h&M
trosorh&m
liten fläkt jag tror det hette tiger
lyckokakor samma butik
veckorevyn som jags ka börja prenomera på hihi;)
och roliga glasögon:)

lite närmare:P

stella lyssnar på musik:)

påväg hem:)

bilgodis:)

så tar man väl en tuppluri bilen:)

hemma i väsby igen:)
ja det var väl allt nu ska jag blogg lite i elins blogg hon har ju åkt till tallin:)

- E M M A




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0