TRÖTT

ASSÅ JAG ÄR AS TRÖTT FAST KLOCKAN BARA ÄR  TIO ÖVER ELVA SÅ JAG SKA NOG GÅ OCH LÄGGA MIG SNART...
JAG HAR ONT I HUVET OCHSÅ:(
Men idag va jag ju med Elin sen kom Linneaj men sen mådde hon illa och fick stjus hem men när hon kom så cycklade hon så när jag och Elin var klara så hade inte vi nånting att göra så vi gick  hem till Linnea ochlämmnade hennes cyckel.
Och sen efter typ en timme gick jag och Elin hem till issa och gjorde inget speciellt men jag fick ett skit  fint linne av henne det var bara lite kort i magen men jag kan ha det ändå TACK ISABELLE<3
men sen drog vi nånstan jag kommer inte ihåg.
Och sen gick jag hem och åt och va med Denice i typ en timme för hon skulle göra lite saker men sen när jag va med Denice hade Emilia och Issa ramlat i backen till bipen så Emilia hade sår överallt typ STACKARN:( och Issa hade ett litet sår på knät STACKARN OCHSÅ men sen när dom hade tvättat såren så gick vi till Elin och sen till bipen AAH och nu är jag hemma:)
MEN SKA TYP GÅ OCH LÄGGA MIG NU OCH TA EN HUVUDVÄRKS TABLETT HAHA TRÖTTLUVA
JAG KÄNNER MIG LITE SJUK FAKTIST MEN DET BLIR NOG BRA, SKA DRICKA VARM OBOY OCHSÅ:)



MEN GODNATT OCH SOVGOTT
-EMMA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0