31 juli..

så om 30 dagar så fyller jag år!!!
så här kommer min önske lista:)

Mamma&Björn
1.iphone
2.systemakamera

Pappa&Fia
1. Adiddas väska
2. vita ginalinnen
3.turkost ginalinne
4.pösigt linne´

Farmor&Farfar
1.presentkort på ginatricot

Mormor& hennes gubbe
1.insmörjningskräm blodapelsin
2.presentkort på ginatricot

Morfar& hans tant
1.insmörjningskräm mango
2.pengar

Björns mamma och pappa
1.iphoneskal vitt och genomskinligt
2.plastskydd till skärmen

Morbror
1. presentkort på ginatricot

Beas familj
1.presentkort på kicks

Haha jag är inte så bra på att komma på saker men jag är inte klar jag har önskat mig ganska lite av alla men jag kommer väl på mer nån annan gång:D

Men igår sa jag ju att jag skulle lägga upp lite bilder men jag har packat ner sladden och jag har inte årkat packat upp men dom kommer väl sen.
Idag vet jag faktist inte vad jag ska gör vid sex kanske jag ska va med elin för hon kommer hem från sitt land då
Men nu ska jag äta frulle och kanske packa upp om jag årkar:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0