åååååååh

Jag sak till landet imorn och sen kommer jag hem på fredag och då ska jag va hos
mamma fredag lördag och söndag och måndag för då ska jag packa till skåne
och sen på tisdan åker jag på släktträff men jag ska va där från tisdag till
lördag eller söndag och då ska jag åka flygplan i 40 min ENSAM!!!!!
as läskigt ju tänk om jag missar planet:S
Men jag har ett par problem!
!
Min resväska är sönder så jag har iinget att packa i till skåne och jag ska ta en från
pappa som jag ska ha ¨på gotland och jag måste dela på mina kläder för
jag kan bara ha med mig handbagage på planet till skåne
för mamma tar med en väska till mig till skåne..

Och min röda väska som jag ska ha till handbagage har gått sönder :():
så jag måste köpa en ny innan jag åker och mina båda vita ginalinnen är borta
och det är ju några kläder som jag vill ha med mig  till gotland och skåne
så dom ska jag ju ha i handbagage men då har ju tvättmaskinen på
gotland i min farmor och farfars land gått sönder så klart så om jag hittar mina vita gina linnen så och såklart

så tar jag med mig andra linnen som ochså måste tvättas nej men då måste man handtvätta det!!!!

ÅÅÅH allt är bara jobbigt nu och jag måste få tag på amanda för hon har en tunika som jag ska
ha med mig och issa har mina 240 kr och en tröja och ett fotarmand jag måste ha !!!
jag har elafall hämtat min pengar hos linne!!


MEN DET ABSOLUT VÄRSTA ÄR..
att nu åker elin till gotland sen direkt t gothia och när alla åker till gothia det är den veckan jag åker
till gotland och sen veckan efter när alla har vart på gothia så åker jag ju dirket till skåne från gotrland och då
åker issa till usa i typ 3 veckor och när jag kommer hem från allat så åker denice till gotland i typ 3 veckor!!!
ååh jag kommer inte få träffa mina kompisar på as länge!!!


men det verkar somom gotland är populärt iår haha
men jag har stora problem ju!!!
men om nån lägger in min design så är ju bloggen lite ´nyare med ny text och allt för designen är
klar men ni får ingen bild det blir en överraskning:D
Men nu sak jag börja tänka hur jagb ska dela upp allt!!:D
§§
- E M M A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0