AS TRÖTT

Asså jag är as trött jag har sovit
3 och enhalv timme inatt
för det har vart fåglar och råttor utanför partytältet
för vi lämnade maten framme på natten!!
Men när jag elin ella linnea emelie och maja låg vakna
så var det en fågel som sttte sig på tältets tak och gled ner och
välte ett glas på bordet
men det var skit kuuuuuuuuuuuul för efter maten så åt vi
chips och godis och sånt och då blev fanny i puttad av ella
när hon hade ostbågar i oronen munnen och näsan
och när hon kom upp var hon helt dyngsur om klderna
ostbågarna med haha;)
Men sen hoppade jag i med ett par byxor (med flit)
för alla badade med kläder men när ella va uppe lite senare va jag bara
i vattnet så skulle jag sätta fast stegen på poolen
men det blev bakottungt så jag typ drunknade när
jag snackade med ella och då började hon garva när jag åkte ner i vattnet
och då puttade fanny i henne och sen va emelie och amanda i med kläder men linnea
bytte om det var as kul:D:D:D:D<33
Men idag har jag vart på snorris med issa elin linneaj och emelie
emilia rebecka och linne va ochså me men dom va hemma
och åt men när vi gick hem så mötte vi dom haha
men jag och mamma va och köpte raklödder till mig som jag
ska ha till benen men jag har köpt ett nytt tunnare täcke ochså..
det är as skönt!!!
men jag lägger upp bilder imorn eller nåt för jag somnar typ nu
och sen ska jag och mamma titta  på film men
imorn så konfurmerar sig min kusin bea men efter det ska jag va med issa:D<3
- E M M A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0