...

Asså jag måste börja lägga in mer bilder i bloggen.
Jag har typ slutat känns det som:(
Men i födelsedags present så ska jag önska mig en system kamera och då blire
nog mer bilder men jag vet ju inte ens omjag kommer få det men jag tror det:D
Men nu sak jag faktist titta på system kameror och läsa lite om massa skaer man kanske behöver veta:)
Men här kommer bilder:d

i skåne förra året längtar så himla mycket:D


<3 sista bilden bea kommer du ihåg vad hände sen haha:$

husnummret förra året men iår ska vi inte ha samma hus:()

haha lite random bilder

:B

tekopparna den roligaste karusellen eller elin och isabelle??§
nog med bilder ska kolla systemkameror:B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0