KAVARNIS...

... SÖG!!!
Ja det blev helt mulet när man kom dit så det var inte alls roligt!!!
Och då var det onödigt att jag badade med mitt sår på foten.. jag kanske inte har berättat det?
Jag va ju på landet förra veckan så stog jag på bryggan och såg massa vatten spindlar
så här ser dom ut..

asså det här var den bästa jag kunde hitta men dom ser inte riktigt ut så här det här var en as stor
dom ser mer ut såhär

så såg dom typ ut det var typ hundra stycken men så skulle
jag hoppa på dom så dom försvann emn då åkte dom under bryggan så jag hoppade på dom på andra sidan
och då hoppade jag på en mussla så det blev ett as djupt sår så jag fick gå på kryckor hela varma veckan och jag fick inte bada heller så det var litre jobbigt
men då åkte jag till kvarnis idag och badade med det så det öppnades lite när det höll på att läka ihop
så et var ju lite onödigt men det kommer ha läkt till skåne
och så kommer jag kunna bada på gottland om jag har såntdär skavsårsplåster för då läker det snabbare och det låsnar inte så det är bra:DD



Men vi håller påatt gör om ett rum på nedervåningen, det ska bli björns arbetsrum
jag lägger upp före och efter bilder när det är klart:D
Men nu har jag inget mer att skriva...
- E M M A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0