Ny duschad

Nu har jag duschat, jag kom hem från landet vid åtta
jag och min låssas mamma åkte hem idag för hon skulle klippa gräset hemma
och vattna blommorna:)
Men nu sitter jag i min säng hemma hos mamma och känner mig ganska fräch för jag har precis duschat:)
På tisdag åker jag ju till gotland men på söndag ska jag komma hem till pappa för mamma och björn ska
åka till min morfar för han har fyllt år, och han bor ganska långt bort så jag hinner inte följa med;)
Men imorn ska jag va med issa vi ska på nåns kalas eller vad det va....
Men i fredags va jag i centrum och köpte en jeans tunika tofsar och bikini trosor(svarta) och örhängen:D
Jag kommer typ inte skriva på två veckor från och med fredag  för jag hinner inte eftersom jag ska bort
det kanske blir några inlägg från min låssasmammas iphone eller nåt vi får se
men jag är as trött fast klockan är ganska tidigt så jag ska nog gå och sova nu hehe
P U S S  O C H  K R A M
- E M M A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0