test...

.. men först dagen, idag va jag med issa linneaj elin emilia denice
vi va på snorris och sen så skulle vi åka hem men vi va förmång i bilen så
linnea fick sitta i bakluckan såm en liten dvärg det såg as roligt ut:D
Men designen kommer imorn för jag orkar inte ladda upp bilderna jag ska ha från kameran:D
men här är ett litet test jag tog från http://liinnu.blogg.se/  blogg:D

Namn: Emma
Piercingar: öronen om det äns e piercing??
Tatueringar: nej man äre ju inte 18 än:D
Längd: 156 i think:) 
Skostorlek: 37
Hårfärg: blond
Fräknar: ja -.-
Önskar du att du bodde någon annanstans?: aa ibland gör man väl det
Vilket schampo använder du? elvital typ:)
Vad är du rädd för? kryp speciellt silverfiskar euw!!

 

Senaste…

Filmen du hyrde? ingen aning
Filmen du köpte? typ hajen
Låten du hörde: edaward maya stereo love:)
Låten du laddade ner? laddar nt ner skickar:D
Personen du ringde?mamma
Personen som ringde dig? mamma

Favorit…

Låt: många jag lyssnar på olika hela tiden men man har väl några speciella 
Kläder: linne och shorts
Film: venne typ 10 orsaker att hata dig
Bil: venne
 

Har du någonsin…

Gråtit över en pojke? mm
Gråtit över en flicka? ja
Ljugit för någon? ja tyvärr
Varit i slagsmål? ne

Antal…

Gånger ditt hjärta brustit? ett par
Hjärtan brustet på grund av dig? venne
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? vet inte
Gånger ditt namn varit med i tidningen? på födelsedagen så det blir ju tolv gånger


Senaste...

Boken du läste? det var länge sen jag läste ut en
Personen du fick e-mail av? typ facebook
Personen du fick sms av? issa
Gången hela din familj åt middag tillsammans? igår
Saken du köpte? pommes och cola
Vad har du gjort idag? står där uppe;P

Brukar du svära mycket? händer väl ipland:P
När stiger du upp på morgonen? elva tolv
Vad har du på dig? tunika
Vad ska du göra ikväll? sova
Vad är du allergisk mot? silverfiskar
Använder du hårspray? ja  
Kan du stå på händer? hahha neej!=)
Håkan Hellström eller The Ark? typ håkan hellström men det är inget jag föredrar att lyssan på
Salt eller socker? sockerHIHIHi
Gillar du ketchup? NEJ verkligen inte!!
Är du glad nu? ja absolut , e alltid glad
Var du glad igår? ja ja va ju inte lessen iaf;D
Vad dansar du till? musik!!såklart
Stockholm är… ? sveriges huvudstad
Göteborg är… ? en stad med lisseberg i:D
Kan du sjunga? alla kan väl men när jag sjunger låter det som en upp stoppad jordråtta
Spaghetti eller makaroner? makaroner
Land du vill besöka? kina thailand grekland och många många fler

japp lite mer om mig men
nu ska jag typ gå och lägga mig är as trött
- E M M A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0