17.39

Hejhej jag tänkte berätta lite om igår..
Vi åkte till stan men jag köpte ingenting
men issa och emilia köpte typ samma saker.
Men sen på kvällen sov jag och emilia hos issa
det var kul...:D
Men sen så vaknade vi vid elva och åt frulle
sen vid halv två åt vi lunch och började göra oss
i ordning sen åkte vi
hem till min mamma och hämtade pengar för issa skulle
låna till ett par brillor som hon ska ha imorn på
grönan men vi vet inte riktigt hur vi ska komma
dit för jag ringde min låssas pappas pappa men
han kunde inte sjusa så ajg får ringa nån av dom
andra som ska med om deras föreldrar eller nåt
kan sjusa men men det fixar sig nog:D<33
Men   nu har jag inge mer att skriva så hejdå!!!
- E M M A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0