jalla issa!!:D

AAh igår sov jag ju hos elin i hennes
lekstuga det var kul:D
Men när vi vaknade så åt vi frulle
och sen åkte vi till kvarnis
jag och elon och denice letade efter en
peng på botten som vi kastade ut...
Men såklart när vi precis börjar
bada och jag hoppar i så börjar jag
blöda näsblod!! jobbigt
men sen fick vi sjus av issas mamma
hem och när jag kom hem så lämande jag
bara lite saker sen drog jag och íssa till centrum
jag köpte ett linne från new yorker
och ett halsban med ett e på och ett par
stora pärlor(örhängen) på guld fynd
och sen bytte jag ett par byxor
på gina så jag betalade inget för nåt för
jag hade presentkort på guldfynd
och newyorker och sen bytte jag ju bara byxorn:D
Men nu ska jag va med issa hon ska komma till mig
men jallajalla..
Det blir inga bilder på sakerna för min kamera hade
inga batterier och med webkamerna blev bilderna
skit fula så amn får se läderna när jag har på mig dom
haha MEN JALLA NU ISABELLE AFTEN!!!
- E M M A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0