N Y D U S C H A D

Nu har jag precis kommit ur duschen
det var skönt att duscha för jag har ju
badat i snorris(norrviken) idag och det var kul:d
Men jag skrev ju att jag och fanny gick ner och
åt frulle men innan det kom linnea och då tittade
vi på hipphipp hora:)
Men sen gjorde vi oss i ordning och gick ner till snorris
och där mötte vi emilia och denice och efter ett tag så kom
emelie gustavsson och vi badade och lite sånt..
Vi simmade ut i snorris vi ville komma till andra sidan men
när vi typ hade tio meter kvar så sa jag det kanske finns krabbfällor
där borta så alla blev as rädda och simma tilbaka men det var
as jobbigt men det tyckte inte emilia:D
bara jag och fanny och linne dom andra ville inte följa med
ut:)
Men sen gick vi till bipen och spelade fotboll emd någar som
gick i min gamla skola (bolsta)
och sen drog jag och linne hem till mig och åt.
Och sen drog vi till snorris igen och sen gick vi till bippen och spelade
fotboll med denice och emilia aah och nu är jag hemma och alla sover men jag
sitter och tittar på 2 och en halv men:D
Men nu ska jag gå och smörja in mig jag är as torr och om jag inte
 smörjer in mig kommer jag tappa torr hud och bli blekare än vad jag
är nu....
Men nu har jag inget mer att säga så jag skriver imorn då ska jag va med linne
- E M M A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0