PACKAT KLART

Nu har jag packat klart men jag ska inte ta med datan till
Umeå jag kommer bara glömma den men ajg vet inte heller om
jag ska ta med min mobil för jag kommer glömma den ochså
men jag har en mobil som e telia låst som jag tar med mig så jag
kan lyssna på musik och sånt men jag kan inte ringa ellernta emot sms
med den så jag kan inte fås tag på men jag kanske tar med mig den jag vet inte...
Men här kommer lite bilder:D<3

jag hihi

jag och issa, älskar dig gumman<3333333


precis när vi kom t grönan (jag vet inte vilka som sitter i lyktan)

jag och elin<3333

jag och issa<333

när vi satt och åt...
Och då såg elin när nån spydde på släng gungorna as äckligt!!!

elin o issa<33

lustigahuset...


eliiiiiiiin

mot tekopparna dom är as kuuuuuuuuliga!!!

haha spegelrummet


aaaaaaah jag och elin va där uppe!!!!!!!!!!!!

alla mina saker...
1 par vita shorts
1 par mjukisbyxor
2 par jeans men ett par ska jag ha på mg imorn men dom e inte me på bilden
trosor strumpor bikini tantstruymobyxor och handuk
sov t-shirt och sov shorts
2 par linnen 1 tubtopp
2 t-shirts
2 långaärmade
1 tjocktröja
2koftor men en e inte med på bilden ska ha den imorn
2 väskor
och längst upp massa olika saker typ..
plattång tofsar hårnålar parfym deo och massa annat!!
Men nu ska jag inte skriva mer ska typ sova ska ju upp skit tidigt imorn!!!!
- E M M A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0