soooooooommarlooooooooov!!!

Asså bara för att man har sovmorgon vaknar man
tidigt......
För att man har glömt stänga av larmet!!!!!
Iriterande!!
Men det var as kul på emelies fest
igår vi gick till en bilväg och typ vinkade och höll
på till alla bilar, och så satt martin i en bil!!
och alla började asgarva!!
Men jag denice, ella och lein köpte
present tillsammans,vi köpte
ett paket med 4 olika örhängen, en hög kjol
en tubtopp och ett hår band:D
hoppas hon blev glad!!
Men vid nio ikväll åker jag till landet
det suger!!
Men det är skönt att jag kan va med kompisar nu på dan
Jag frågade elin igår kväll men hon har inte svarat
men jag har inte ätit frukost fast jag
vaknade vid 8 och jag kunde inte somna om
så nu sak jag ner och äta frukost,
oboy med daim!!!
men när jag har ätit kommer lite bilder
från avslutningen och emelies fest!!:D<3

<3<3

brudarna<333

mot donken alla skriker sommarlov!!!

alla är me förutom jag!!:D<3
det blev några nu ochså!!
- E M M A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0