BILDER..

Kom hem för ganska länge sen, typ vid halv sex men sitter i mitt rum nu och fryser typ ihjäl fast det är sjukt varmt i mitt rum.
Men igår va det sjuuukt kul! men tänkte berätta lite om allt
jag kom till Linnea vid halv sex, skulle egentligen ha mött ella och emelie innan men jag hann inte och massa men när jag kom dit så dunka vi musik och åt massa snacks sen så beställde vi pizza och denva typ hundra år försenad!
Men sen så hade vi skoj och sen så bubblade vi och sen gick vi ut lite snabbt i våra klackar hihi men sen så började alla frysa och få ont i fötterna så vi gick hem och kollade på film först DEADLINE sen FISCHTANK och sen så somnade jag typ vid tre och linnea, ella o0ch emelie kollade på FROZEN och en liten bit av 2012 men sen helt plötsligt typ vid sex så började emelie och alla filma mig så jag vaknade och sen typ vände jag mig om så slängde ella sig på mig haha
Men så vaknade vi typ vid halvtvå tror jag och så åt vi frukost och massa sen kollade vi på
ALL THE BOYS LOVE MANDY LANE den va bra men lite konstig i slutet;)  sen gick jag hem men här kommer lite bilder från igår.
KVÄLLENS OUTFIT.
tubtopp-h&m
chinos-gina
armband-london
haha snyggingar
haha heeeeting
är det så svårt att ta upp glasen eller? haha
emelie och linnea har fler bilder men aah det va nog allt, nu ska jag läsa min veckorveyn:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0