dh'

har kollat på despret och lite sånt sitter i mitt rum nu har inge att göra. Men idag va jag med Linnea egentligen så fick jag inte va med nån för jag skulle fixa klart i mitt rum först men linnea följde ändå med hem så aja men jag fixade ändå mitt rum men vi ska sätta upp min fönsterbräda och sånt igen för den ramla ju ner av nåt haha:D  men sen så ska jag sätta upp tapeter i mitt rum och sätta upp massa tavlor och grejer men deär typ om en månad...
efter maten så va jag med ella, vi va ute och sen gick vi hem till henne och kollade på ''sveriges skönaste familjer''
kulkul garvade som fan ute och sen skrev hon massa saker till gustav typ att jag klia mig i rumpan haha mupp hon är asso:D.
Men jag har tvättat bort sminket och valt kläd3r så har inge att göra, men juste jag vet inte när jag börjar imorn man skulle kolla det idag mensåklar så gjorde jag ju inte det och vi går ju inte i några grupper det är ju helt fritt den här veckan men jag ska typ gå till skolan nio det blir nog bra jag började ju nio idag men jag orkade inte gå upp så jag gick till skolan tio istället och kom fösent till första saken LYCKAT haha men nu ska jag väl hitta på nåt kul.
bästavän<3
men $133p4 90tt
sleepa gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0