film. (jävla fucking snor!)

har vart i kista med ella och linnea pch emelie vi kolade på kläder och sen gick vi typ på bio vi kollade påm due date eller hur det stavas;) men den av skit rolig fan va vi garvade! men jag köpte inget men jag måste köpa en ny brunkräm min är helt slut!
Men efter bion så hämtade emelies pappa oss och så sen så kom jag hem typ nyss eller typ 20 minuter sen.
.
Men jag vet det har varit dåliga uppdateringar den här veckan men jag har inte haft nån lust att blogga, men imorn ska jag typ träffa ella linnea och emelie vi ska väl ut på kvällen eller nåt. men i kista börja vi prata om harrypotter (vi skulle se den först men det fanns inga platser)
men aja
linnea-   hon som kom på harrypotter va skit fattig innan hon blev känd
emma ella emelie-ofta
linnea- aah hon hade typ inte råd med mat(överdrev haha)
ella&linnea-nu är hon typ en av dom rikaste personerna i världen
ella-aah hon va typ en av dom fattigaste i världen förut
.
sen tog det en stund
emma-hahahhahhahahhah
sen började jag komma på massa saker som vi garvade åt i början sen efter en halvtimme tyckte inte ella linnea och emelie att det va lika roligt, konstigt!?
.
men aja sen garva jag typ i hundra år åt jävla fucking snor*GARVAR* men aja all i bion borde tyckt att det va skit jobbigt.
.
.
men nu ska jag ta bort sminket och sen ska jag typ kolla fiml eller nåt
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0