Filmtajm

Nu ska jag kolla på film ''the heart break kid'' har sett den en gång förut men det va länge sen.
Men idag så va jag med LInnea först hon kom till mig så skulle jag ta hål i hennes öra men det gick inte så bra men aja jag tog piercing i läppen men det blev inte så fint så jag ska gå till en sån som tar piercingar istället men det kommer bilder imorgon:)
Men mamma är jätte sur på mig hela tiden jag kan inte göra nåt utan att hon klagar....
Lite om ikväll..
Jag mötte Ella så gick vi till gården sen mötte vi Emelie och sen mötte vi Linnea:) Vi gick till gården sen mötte vi kimse, putte, jonteb ,robbo, gurra och svenne sen va vi ute och lite på gården men sen träffa vi wille lite snabbt och sen tog jag och Linnea bussen hem:)
Men nu blire film!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0