FUCKMOBIL!

Hejhej sitter i min säng ocj lyssnar på musik:) Men imorse vaknade jag skit tidigt för jag hade inte stängt av larmet eller min mobil laddades ut igår och då hittade jag inte laddaren så jag tänkte att det inte skulle ringa men såklart gjorde den det men aja somnade om men jag sov inte helt så jag vaknade typ för 40 minuter sen
men aja tänkte berätta lite om igår eller helgen....
I fredags va jag med ella,asya,fanny,linnea och emelie och sen en liten stund med kimse,wille,eddie,robbo,atte och putte typ tror jag elafall sen så drog typ alla förutom jag ella,emelie,linnea och asya sen så träffade vi arken och viktor olsson.
Sen på lördagen åkte jag till landet med min pappa tills imorgon och igpr kväll va jag med asya,ella,fanny,linnea,emelie.kimse och eddie kulkul sen så drog eddie och kimse
så va jag fanny,asya,emelie,linnea och ella på breddebskolan och så satt vi bara där så sa dom i högtalaren att vi skulle lämna skolområdet men dom sa inget när typ halva väsby kom (konstigt)
men aja nu ska jag typ kolla lite saker sen ska jag tyo bada och ha ansiktsmask och sånt:)

LONDON:)

FETT COOLA LÅTAR HAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0