HAR MAN TRÅKIGT SÅ HAR MAN.

Vad heter du : Emma westling
hår färg: blont
Ögonfärg: grönblå
Vart kommer du ifrån: sverige?
Födelsedag: 29 augusti



SENASTE PERSON SOM

Du sov med: Ella och Fanny tror jag
Du fick sms av: linnea janving
Du ringde: linnea
Som ringde dig: mamma 
Du åkte till stan med: linnea tror jag
Du kramade: ella
Som skrev till dig på msn: venne
Du träffade: ella fanny linnea linnea och emelie
Du nuddade: ella
Du pratade med: ella
Du skällde på: min syrra



DAGENS
Humör:bajs
Klädsel: just nu pyamas
Tid du kom hem: 00.54 eller?
Köp: eeh..... haha
Mat: macka
Smink: inget just nu
Låt: bumpy ride
Måste: träffa linnea
Vill ha:inte utegångs förbjud elafall
Fundering: ?
Tråkigaste: utegångs förbjud
Längtan: luft ute haha


LITE SAKER
Vad ska du göra under veckan: FEKKA!!!!
Hur går det i skolan: lov!? annars skit dåligt
Har du pojkvän: nopp
Vad heter han: eeh?
Älskar du honom mycket: asså...?
Hur är det med familjen: bra typ eller jag vet inte dom är väl besvikna eller nåt?
Har du syskon: m
Vem är den yngsta av alla: stella
Svagheter: har inge världens starkaste:)
Det första du tänker på när du vaknar: venne .....



VÄLJ ETT
Coca cola eller fanta:coca cola
Sommar eller vinter: sommar!
Choklad eller chips: choklad  såklart
Djurgården eller Hammarby: men nej ingen aik vad annars?
Fc barcelona eller real madrid: inte så intreserad haha
Fdla eller bio: bio:)
McDonalds eller Burger King: donken annars?
Mobil eller dator: mobil jag har ju typ data i mobilen eller vad man säger... eller nej båda;)
Cider eller öl: haha BÅDA



FRAMTID
Drömyrke: kommer va så rik att jag inte brhöver ett jobb:D
Vill du ha barn: aah
Kommer du ha ett bra jobb: kommer inte behöva nåt;)
Kommer du ha körkort: nej kommer ju ha privat chafför 
Vart vill du bo: i ett slott och festa in haha
Kommer du gifta dig: aah fast nee... singel resten av livet fast nee
Resa utomlands mycket: jupp:)
Fortfarande studera: ?



DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Kysst någon: eller pussat aah
Gråtit: aah
Köpt något: aah igår haha
Varit sur: mm 
Varit ledsen: eller jag grät iunte för jag va lessen
Kramat någon: såklart många
Sagt "jag älskar dig": nej jag tror inte det...
Saknat någon: faktist
Varit sjuk: har lite ont i magen nu:)
Pratat bullshit om någon: aah om mamma haha
Kallat någon idiot: nej men cp hora fitta haha 
Åkt buss/tunnelbana/pendeltåg: buss
Tittat på film: ja nyss
Surfat: asså inte på vattnet men på datan
Smsat: deklart



HAR DU NÅGONSIN
Varit kär:
JAAA ärnu
Sovit utomhus: aah 
Gråtit i skolan: länge sen
Gjort något dumt som du skrattar åt i dag: ja jag skrattar som fan åt igar att jag lixom inte såg min pappa stå och kolla på mig eller jag har ju inte berättat;)
Sett en död människa: på tv typ haha
Druckit alkohol: ja,igår fast nee
Använt droger: nej jag är inte dum!?
så nu ska jag duscha sen fixa mig och träffa linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0