hur kan man......

Jag gav honom min stjäl och allt jag ägde var hans
jag har ingen flock att vårda ej heller något annat värv.
 Det enda som styr mitt liv är kärleken


Bara att få se ett sådant vackert ting som blod forsa ut från en hatat kropp är kärlek. Att få höra ett sista rop på hjälp med den rösten som plågat dig livet igenom. Att få titta in i dem två tomma, hatade ögonen när dem ber om nåd. Att ha makten över något som har haft kontroll över dig så, så länge. Att få döda, mörda, slita en hatad i stycken. Små, små stycken


Vi ligger tillsammans i sängenSådär som kära gör
 Jag drar henne lite extra nära Sådär som man med frun gör
Sen viskar jag tätt in till hennes öra Hon såg kär ut innan hon fick höra
Jag kallade henne vid hennes sanna namn Jag kallade henne Tidsfördriv, och hon försvann



Jag känner dig inte. Du vet inte att jag finns. Jag tänker på dig ständigt.Varje dag ser jag dig på avstånd. En dag kommer jag att gå fram och prata med dig. Det blir inte idag.


Although he killed something deep inside her, She pretends she is fine; she is a good actor. By that time she was only a girl, After what happened she is now so old.

Trots att han dödat något djupt inne i henne, låtsas hon att hon är bra, hon är en bra skådespelare. Vid den tidpunkten var hon bara en flicka, efter vad som hände  är hon nu så gammal.
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0