lovelovelove

sitter i min säng har rensat hela mitt rum och möblerat om men allt står huller ombuller men jag orkar inte fixa:) gör det imorgon.
Men i veckan har vi kultur vecka det är bara att man ska göra saker typ asså man har inga lektioner chillchill. Men idag var vi på nån opera i stan och dom visa hur det va bakom scenen och massa.

Men juste dom där sakerna vi ska göra i veckan bestämde man ju själv men jag och linnea valde ju samma saker såklart;) men sen så fick jag nån skit att man skulle sitta i ring och göra nåt läsa men jag hade inte valt det så sa jag det till lärarN men hon bah ajuste du va en av dom som fick en sak dom inte hade bestämt det va fullt i dom andra grupperna ÅÅÅÅHHHHH men det är imorgon på morgonen så jag ska inte gp på den så det blir en liten sovmorgon:D
Men nuy ska jag snart möta ella vi ska gå på promenAd eller nåt men aja här kommer lite bilder och en sjuuuukt bra låt;D



snyggt haha

ajuste jag har glömt att säga jag har pimpat min data lite


EEEEEEEEEEELZKAAAAAAAAA!!!


men nnu ska jag möta ellis:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0