tomtenatta

ikväll är det ju tomte natta men jag ska dit med ella emelie och några, men lite om dagen..
jag vaknade tjugoi åtta sen duscha jag och fixa mig(onödigt) för jag blev mulad av robin ,kimse, ragge,anton och några fler en gång sen av dilan och anton två gånger sen av jonte och marcus.....så jag skulle kunna ha sluppit stått och platta håret och sånt.
men jag ska fixa mig hos ella så ska typ välja kläder jags ka ha ingen aning!
juste håller fortfarande på att fixa med bloggen men det är bara en ny bakrund men jag ska lägga in allt samtidigt men ville bara göra lite nytt:)
men nu ska jag typ duscha och välja kläder:)
saknar sommaren älskar dig elin<3

Kommentarer
Postat av: e l i n . w

saknar dig emma :/ jag älskar dig <3

2010-11-26 @ 23:08:01
URL: http://eeelinwikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0