GAAAL1

TJATJA kom hem nyss sov hos Ella med Emelie kvällen igår va skit kuul, va med Ella, Emelie, Kimse, Putte, Robbo, Wille, Atte, Evve, Linnea n och Jonteb hade skit kuul vandrede typ runt i grimsta haha nej men vi va lite över allt;)
.
Men varför har mina nya svarta uggs blivit bruna,
varför har jag typ en hel skog i fickan,
varför somnar jag på Ellas golv och Ella och Emelie sover i sängen haha.
Varför höll jag på att ta med Puttes mobil hem asså jag hittde den i min ficka, vem hade lagt den där?
och varför ska Ella alltid höja sin teve till det högsta när det är h&m reklam haha:D
.
Tänkte berätta lite om London men jag måste städa rummet först för morfar kommer till oss för jag mamma och Stella har fyllt år
.
MAMMA- emma packa upp din väska så du ser om du har smuts kläder...
EMMA- okej snart
MAMMA- du har ju inte alls packat upp
EMMA-eeh jamen jag glömde koden på låstet till väskan
så slängde jag bara ut allt då det är bara att städa tydligen!
HAHA ELLA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0