H-E-M-M-A

Är hemma nu kom hem för ganska länge sen men aja lite om dagen:)
Vaknade vi dått och hann inte med hälsan så jag hoppa in i duschen sen satte jag typ på världens högsta musik och så sa jag till Linnea att hon kunde strunta i hälsan och komma till mig istället så hon kom när jag höll på att föna hårtet sen platta jag det och hennes plattång hade gått sönder så hon låna min:)
Sen hann jag inte äta frulle så jag köpte en macka på jolas haha men sen va det ju skola ganksa lugn dag. Sen efter skolan så hade jag sällis med Ella och Linnea men dom skulle plugga men jag orkar inte har typ spanska prov så jag måste men vi ska typ träffas efter maten:)
MITT LIV ÄR GAAAAL1!
aja här kommer outfit:)
byxor-gina
tröja-h&m
armband-h&m
btw tröjan är ny köpte den i lördags med en helt vit t-shirt ochså
CHIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0