KAN MAN VARA SÅ SÖT

Jag vet att jag inte har bloggat på ett tag men här kommer min vecka
eller orkar inte men jag kan skriva lite om kvällen:)

Efter skolan drog jag hem och åt sen drog jag till Ella och vi hopp på bussen och mötte Emelie och åkte iväg och sen kom vi hem och Emelie åkte hem till henne och åt midda så jag och Ella mötte Kimse, Jonte b, Robbo och Ragge.
Sen gick jag Ella aoch Linnea till donken och sen mötte vi Emelie och lite senare Fanny och Eddie och sen mötte vi Kimse,Robbo , Jonteb och Putte stackarn han har typ ramlat och fått sytt typ sexton styng.
Men aah kom hem nyss ska typ äta nåt, är skit hungrig jag åt inget på donken det smakade bajs! Men imorn ska jag typ va med Ella Linnea Emelie Kimse Robbo och typ nåra till i think:)

aah så ser jag ut nu:)

FAN ELZKA LIVET ASSO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0