LÄXOR KLARA!

Äntligen nu är läxorna klara asså det har inte tagit så här långt tid jag har ju vart på utvecklingsantal och aah det gick ju bra:) nådde typ alla mål förutom hälsan jag pratar tydligen förmycke och jag har inta vart på så många jag har kommit försent *HOST*
Men jag har fått min SOLO tidning men jag har inte ens läst ut den första ååh dom kommer typ för ofta eller jag prenumenerar ju på två så det kanksa blir förmycket då:P
Men man fick ett naglack med eller det va visst två men dom är nog inte så bra.
Men jag tänkte lägga ut min packlista kläder och lite sånt.
-3 BH AR
-BIKINI
-2 VITA LINNEN
-5 T-SHIRTAR
-2 SVARTA THIGTS
-SVARTA JEANS
-CHINOS
-LJUSBLÅA JEANS
-2 TUNIKOR
-5 TROSOR (om man duschar flera gånger per dag ochsånt)
-SOVTRÖJA
-STRUMPOR
-HÖGKJOL
-MJUKISBYXOR
-2 LÅNGÄRMAT
-BRUNA NELONSTRUMPBYXOR
-SVARTA NELONSTRUMPBYXOR
-3 SKOR
-TVÅ HANDVÄSKOR
-JACKA
-MÖSSA & VANTAR
-PLATTÅNG & FÖN
-HÅRSPRAY
-PLATTSÅNGSSKYDDSMEDEL
-HÅRBORSTE
-INSMÖRJNINGSKRÄM FÖR KROPPEN OCH ANSIKTET
-DEO
-2 PERFYMER
-SMINK
-TOFSAR OCH HÅRNÅLAR
-RINGAR OCH ÖRHÄNGEN
-SHAMPO&BALSAM
-ARMBANDHALSBAND
-NAGELLACK
-MORGONROCK & 2 HANDUKAR
-RAKHYVEL & RAKLÖDDER
ska typ ha me mig mycke mer men jag måste ju få hem allt jag köper haha:)
mina nagellack:)
lyssanar på just nu:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0