LONDON:)

Nu har jag städat mitt rum så jag tänkte berätta lite om när jag va i London,
Först så kom vi dit vid typ 12.00 eller 12.30 vet inte riktigt så åkte vi till hotellet och sen så gick vi ganksa långt och sen så gick vi in i lite butiker och jag köpte ganska mycket hihi:)
så såg jag ut på morgonen när vi åkte:)
min resväska:)
ME
KÖPTE LITE GODIS OXÅ
tuggumi typ större än min hand:P
haha i londons flygplats va det så långt att gå så dom hade en platt rulltrappa
framme!
lunch
det här köpte jag första dan:)
ANDRA DAN...
Vi gick upp ganska tidigt för vi skulle gå på en vaxdockesak men vi åt frukost på starbucks det va gott.
Sen gick vi till den där saken jag kan inte stava det haha det var skit långt jag typ dog!
Men sen kom vi dit så kollade vi på alla låssas kändisar sen så va det nåt tåg man åkte och det hanlade typ om Londodns historia och sen var det som spökhuset man gick igenm men det var inte så läskigt och jag är skit rädd för sånt asso skräckfilmer och sånt men aja sen så va det en 4D film om typ spindelmannen och massa men den var bara typ tio minuter men det va skit äckligt för det kom typ jätte äckliga kryp mot en sen så va det nåt som rörde på benen, det kändes som dom där djuren det va skit äckligt!
min frulle
jag och shrek haha
UUUUSCH NÅT SLAGS MONG vrför va han där?
Men sen så gick vi till London eye det var ochså skit långt! men sen åkte jag det och det var skit högt upp när jag kollade på nåt så blev allt snurrigt typ
sen gick vi till bigben
och typ efeter det så gick vi till drottningens slott och kollade lite men det var en mur runt hela hennes hus som alldrig tog slut typ världens största hus eller aah hon bor ju i ett slott;)
.
sen gick vi till Harrods typ ett jätte stort varuhus med kläder och sånt:)
och det här köpte jag den dan:)
jag ja vann ju en oscar såklart;)
TREDJE DAN.....
så shoppade vi bara
köpte inte så mycket jag hittade inte så mycket fint heller
dom hör ihop hihi:)
men aah det va nog allt nu ska jag duscha och göra mig klar sen ska jag typ träffa Ella efter jag har träffat min morfar lite tjarååååå:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur mycket shoppade du för? :O

2010-10-24 @ 20:28:25
Postat av: Anonym

Hur mycket handlade du för? :O

2010-10-24 @ 20:32:00
Postat av: EMMA WESTLING

haha jag vet inte inte så mycke elafall:)

2010-10-24 @ 21:09:09
URL: http://eekw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0