PACKAT KLART:)

Eller nästan jag har bara plattång, scahmpo,balsam och sånt som jag kommer använda imorgon:)
Men jag har kollat igenom mina bilder och jag hitta massa gamla bilder eller dom är inta jätte gammla men alla är olika sig själv eller vissa några haha här kommer nåra:)
NYÅR 09-10
HAHA JAG OCH DENICE
JAG OCH LINNEA HADE PRECIS TAGIT HÅL I ÖRONEN HIHI
HAHA FYFAN VAD VI GARVADE SCHTEKAR MOBIL HAHA
HAHA!
HAHA PIINSAM
ASSÅ KAN MAN VA FULARE ÄN MIG HAHA
HAHA NATTIS HADE RITAT KATTTSTRÄCK PÅ MIG SÅ GLÖMDE JAG DOM SÅ GICK JAG TILL GÅRDEN OCH ALLA KOLLA SNETT SEN JAG BA AJUST JAG HAR JU KATTSTRECK HAHA
AAH det var några men alla är inte så himla gamla men aja
godnatt ska ju vakna sju imorgon men jag hinner nog skriva ett litet snabbt inlägg då:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0