SHIET VAD JAG ÄR TRÖTT!

Asså jag gick typ och la mag vi tolv igår vet inte riktigt, men imorse började vi kvaröveråtta men Ella och Linnea skulle komma till mig så ringde Ella hon ba vad gör du jag ba oj jag vkana när du ringde så jag gick till skolan tjugoövernio istället Linnea mötte mig:)
Men idag va ganska chill, vi hade vikarie på matten och sen hade vi so och sen håltimme på handledningen men efetr skolan va jag med Ella och Linnea garva as mycket och filmade med min mobil men jag skulle lägga upp videorna men jag är skit trött så jag orkar inte just nu men aja, har precis valt kläder till imorgon men jag vet inte om jag vill ha det är inte helt säker men här kommer dagens outfit:)
SÄGER GODNATT NU
föresten som ni kanske ser så har jag ingen fönster bräda eller varför ska inte tas upp i bloggen kanske:S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0