T-R-Ö-T-T

FAN vad jag är trött!.........


Sov ju hos Ella igår det var kul:) men sen imorse kunde vi typ inte gå upp! vi va as trötta och vi gick ändå och la  oss vi tio igår. Men grimstamilen var sjukt jobbig! det tog 2 timmar och 4 minuter för mig, Ella, Emelie och Linnea att gå vi sprang en gång i fem sekunder haha:)

 Men sen va jag med Linnea vi drog till centrum och Ella och Emelie nån annan stans,jag har typ presentkort på h&m men jag och Linnea tittade där men jag hittade inget fint men i centrum gick jag och Linnea bara runt lite och sen åt vi subway ochså gottgott.
Åtoch efter det mötte jag Emelie och vi mötte putte och kimse sen satt vi typ vid bredden och efter en stunnd kom ganska måga och vi mötte Ella Nattis och Fanny vi gick typ bara runt lite och va på gården och sånt.

Men nu är jag hemma och är skit trött! men ååh det är kläder och saker i hela min säng jobbigt, måste plocka bort det ochså!
Men imorgon ska jag till landet ganska skönt på nått sätt man kan sova ut och sånt och aah men man hade ju inte bangat på att va hemma:) men ska typ borsta tänderna och gå och lägga mig




P U S S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0