ÄNTLIGEN HEMMA!

Nu är jag äntligen hemma håller på att packa upp tråkigt jag vet. Men idag innan vi åkte hem gick vi till en liten butik som hade sånt där gammeldags godis asså godiset var ju inte gammalt det var sånt man kunde köpa förritiden jag köpte några klubbor och hårda godisar och en jätte söt nalle ochså det var typ en ängla nalle den är hur söt som helst:)
Men lite om igår, vi kom fram vid två tror jag och så fick vi våra nycklar det var typ en herrgård så det var gamla möbler och sånt men det var jätte lyxigt ändå:) Men sen så skulle ju Björns ena bror följa med och hans familj men dom blev magsjuka så jag och Bea fick ta deras rum istället så fick vi ett eget:)
Sen när vi hade kommit dit så var det typ te och scones och lite kakor och sånt det var gott:)
Sen hade vi beställt en badtunna asså den fanns redan där men vi ville inte att andra skulle bada samtidigt som oss, sen när vi hade badat klart så gick alla till sina rum och gjorde sig i ordning och jag skulle ha en ny klänning som jag alldrig har andvänt så skulle jag stoppa in axelband så gick ena öglan sönder så jag fick ta en jeans klänning istället:)
Sen så gick vi till resturangen och åt det var typ hundra olika rätter så jag blev helt proppmätt så var det typ en miljon gafflar och knivar så jag fattade inte vilken jag skulle andvända så jag tog samma typ hela tiden:)

Efter maten gick Stella och la sig så då gick jag och Bea in till vårat rum och typ gjorde ingenting och medans så hade dom vuxna en tävling men jag vet inte om vad för jag var ju inte med sen så gick jag och Bea och la oss så imorse fick vi våra priser men vi va ju inte med men dom hade ju redan köpt priser så vi fick dom ändå:)

Sen åt vi frukost och efter ett tag åkte vi hem och nu ja nu är jag hemma.
Jag ska typ snart hem till pappa ska bar fixa lite saker sen går jag dit:)

det här hade jag på mig när vi åkte dit på morgonen:)

BYXOR-GINATRICOT
TRÖJA-LINDEX
SKOR-SKOPUNKTEN

När vi kom upp var det uppstoppade djur över allt och världens största björn typ!?

Här skulle jag sova först men jag bytte ju rum så jag och Bea sov ensamma:)

Samma rum fast badrummet:)

och här kom man in tog typ inga bilder på mitt och Beas rum

söta som nallar:)

Såhär såg herrgården ut

HAHA

En bakelse som man fick vid det dära fikat innan maten

Mitt fika:)

Mina klubbor jag köpte i den dära lilla affären:)

Mitt godis:)

Och det här är den lilla butiken:)

Min bok jag vann:)

Min söta nalle:)
- E M M A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0