BLOG AWARDS 22.00

Ska snart kolla på BLOG AWARDS eller om en havtimme jag har bara väntat!
Men en sak jag irreterar mig på man måste vara 18 år och jag prenumenerar ju på veckorevyn och det är ju dom som håller i det så det har ju stått i alla mina senaste tidningar om det. Men man fick en gulbiljett ja ba aah shit jag får gå på BLOG AWARDS skit glad typ men nej nej först så måste man vara 18 och sen skulle man slå in en kod så man blev utlottad så det var inte ens någon ide att försöka!

Men nu ska jag börja göra det mysigt till BLOG AWARDS, undra vem som vinner årets blogg dom största bloggarna ska ju inte va med iår eller dessie och dom ska ju men inte kissie och massa andra:S



så såg biljetten ut men kan det inte bara börja nu får inte missa en sekund!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0