DAGENS OUTFIT 21/9

Jag kom hem från Linnea för en timme sen typ men jag har valt kläder jag ska ju ta pass imorgon men kläderna synns ju inte men ändå:)
Men jag fick panik jag hittade inga byxor så jag fick ta ett par byxor jag hade i fredags men det är väl inte konstigt men aja.
Jag  sa ju fixa min design så den blir fin och bra med storleken och färgen och sånt men sen när jag kommer till mamma ska jag fixa den där med tre likadana bilder för jag har ju inte den på den hära datan så den här får duga tills dess:)
Men nu ska jag lägga upp DAGENS OUTFIT


THIGTS-LINDEX
LINNE UNDER-GINATRICOT
ROSA BLUS-GINTRICOT
SKÄRP-MQ
KOFTA-GINTRICOT
ÖRHÄNGEN-FRÖKEN SÖT
RING-FRÖKRN SÖT
HALSBAND-H&M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0