HELLU:)

Sitter i köket och väntar på att min tvätt ska bli klar:) Men lite kort om dagen efter skolan så va jag med Linnea sen på kvällen så va jag med Ella och sen mötte vi Linnea igen och typ efter två timmar eller nåt drog Ella hem och jag och Linnea gick hem till min kusin nattis jag skulle typ få nå kläder:) Men när Linnea va lite så va min kusin och Linneas broschna typ bästisar så Nattis hade hålt i Linnea när hon va liten coolt va? nej
Men nu verkar det som min tvätt är klar:) men det blir ingen outfit har inte tagit någon bild och sen har jag tagit av mig kläderna och bytt till mjukiskläder:)
Men nu ska jag göra mig klar för att gå och lägga mig är sjukt trött:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0