HEMMA.

Jag är hemma från skolan idag igen, men igår innan jag gick och la mig så duschade jag och sen var jag skit trött så jag gick och la mig vi elva typ. Men imorse tänkte ju jag att jag skulle få sovmorgon men nejnej då ska det ringa klockan kvart i tio på hemtelefonen gissa om man vaknar. Men det gjorde jag elafall sen så var jag skithungrig så jag kunde inte somna om så jag gick ner och åt frukost och då blev jag pigg så jag kan inte somna om nu.
Men jag tror jag ska till skolan imorgon för jag börjar känna mig lite bättre men jag har fortfarande hosta. Men jag sa ju att jag skulle börja andvända mamma och Björns kamera så nu har jag börjat gjort det:) min gamla hade 10,2 megapixel och den här har 7,1 men den är myckemycke bättre konstigt?!

SÅ HÄR SER DEN UT:)

- E M M A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0