HEMMA:)

HEJHEJ NU ÄR JAG HEMMA FRÅN EMELIE JAG SOV DÄR...
Lite kort om kvällen igår:)
först så åkte vi hem till linnea och hämtade
lite saker för hon skulle ochså sova hos emelie och sen
gick vi till ella och hämtade saker ochså
sen gick vi hem till mig och hämtade saker.
sen tog viu bussen till emelie och hade lite skoj
sen beställde vi pizza och då¨behövde
linnea åka hem för att hon kunde inte sova hos emelie
sen åt jag elle och emelie pizza och sen drog vi ut ett tag och
träffade fanny och nattis och några och sen
så gick vi hem och så somnade vi men vi skulle
 gå upp en timme senare vi skulle bara vila lite
 men vi satte på larmet men vi hörde det
inte så vi sov till typ tio sen så
åt vi frulle och sen kollade vi på tv
och nu är jag hemma men jag ska hoppa
in i duschen nu för jag ska ut ikväll sne ska jag sovahos ella det ska bli kuligt:)
men jag skriver mer innan jag drar ut men nu


kommer gårdagens outfit
här kommer den :)


BYXOR-GINATRICOT
TRÖJA-BIKBOK
HALSBAND-FRISTKOMPANY

NU HOPPAR JAG IN I DUSCHEN:)
- E M M A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0