HOME!

Kom hem från skolan för typ en kvart sen sitter och äter lite mellis macka och mjölk men idag var det väl chill dag i skolan vi slutade egentligen 13.45 men vi fick sluta tidigar från gympan så vi slutade halv istället:)
Men just nu är jag inte med någon men ska typ va med linnea ikväll hon behövde göra läxor..
men ingen kunde typ va idag eller jag har inte ens frågat någon bara på sms men alla har typ lektion fortfarande men nu ska jag göra läxor eftersom jag ändå inte har något att göra..

MEN NU DAGENS OUTFIT...

BYXOR-GINATRICOT
T-SHIRT-WEEKDAY
LINNE UNDER-LINDEX
KLOCKA-INTERNET

ARMBAND-H&M OCH GULDFYND

MEN NU SKA JAG GÖRA LÄXOR UPPDATERAR SENARE:)

- E M M A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0