KRÄMER:)

JAG HAR FÅTT HEM MIN KRÄMER FRÅN STOCKHOLMSGRUPPEN
DOM SÄJS VARA JÄTTE BRE MEN JAG HAR I9NTE TESTAT DOM ÄN DET ENA
ÄR EN ANSIKTS KRÄM OCH DET ANDRA ÄR EN BODYLOTION
DEN LUKTAR LITE KONSTIGT MEN EFTERSOM JAG ÄR TÄPT SÅ KÄNNER JAG JU
INTE LUKTEN SÅ BRA MEN DEN LUKTAR SÄKERT GOTT!
MEN JAG MÖBLERADE JU OM I MITT RUM HÄR KOMMER BILDER!:)

först såg mitt rum ut såhär....

nu ser det ut såhär orkar inte städa!


ingen förendring här!?:)

MINA KRÄMER!:)


Asså jag vet inte vad som har hänt med min kamera men det har elafall hänt något
den har blivigt jätte dålig men jag ska nog börja andvänad mamma och
björns den är mycket tunnar och så har den bättre fokusering och sånt
men nu ska jag gå ner och kolla om det är något bar på tv:)
- E M M A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0