LÄGGDAGS!

KOMM HEM FRÅN BJÖRNS MAMMAS 60 ÅRS KALAS FÖR EN STUND SEN..... Ja vad ska man säga det var väl sådär förutom att jag och min kusin bea fick värsta dampgarvet av en video vi gjorde jag kanske laddar upp den jag vet inte för den är ganska pinsam!
Men Björns faster Annalisa var ju hos oss och kollade hur vi bodde och då fick jag en toffefeask mums!
förut gillade jag dom inte men nu gör jag det dom är ju skit goda:) Men jag är skit trött efersom man ska gå upp så jävla tidigt till skolan så jag tänkte börja borsta tänderna:B Men här kommer lite bilder från ikväll(tog inte så många menmen)

En bild på stella och ett halsband innan vi åkte:)


Mina toffefe


HAHA STELLA

ELLA ´( MIN KUSIN)

STELLA&BJÖRN

Jag har fler men orkar inte lägga upp nu
N A T T I N A T T I


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0