LÄXALÄXALÄXALÄXALÄXA!

Asså skolan tror att vi gillar läxor typ vi får typ inte ha nåt liv längre vi måste göra läxor helatiden typ..
Jag var ju sjuk så jag måste jobba över tio tal typ för att hinna med och samtidigt har vi någon val grej som vi ska göra klart till nösta fredag! asså shit vilka muppar!

Men jag kom hem från emelie för en stund sen jag behövde gå hem för att jag har läxa och jag måste packa inför helgen , men det skulle ju komma några och byta våra fönster men dom hann bara med mamma och björns rum och vardagsrummet och vi har ju en balkong dörr men vi vill bara ha helt glas i vardags rummet uppe men då satte dom in en med halvft glas och halft trä så dom måste göra om men det är det dom trödde dom skulle hinna med allt men dom kom typ fyra timmar försent så dom hann inte då måste dom ju jobba sensre istället men nejnej då åker dom hem och fortsätter nästa dag! eller måndag konstigt?!

Men jag hatar när det kommer hantvärkare hem till oss när man inte är hemma det känns bara fel att någon ska komma till oss och va i vårt hem och vi har haft sjukt måsnga hemma hos oss!
Först i mitt gamla hem golvslipare målare och mäklare
och i det jag bor nu i golvslipare målare fönster gubbe och mäklare och dom har alltid varit försenade så det blir alltid att dom måste va hemma här mer!
Men nu ska jag packa och göar mina ROLIGA tal i matte!

- E M M A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0