MÅR INGE BRA:(

Nu har jag skit ont i halsen och hostar jätte mycke men hoppas det går över. Jag har gjort en ny design som jag försöker få in men det är typ något fel på den så det går typ intre ellar så är det jag som inte kan;P
Men jag tänkte lägga upp lite bilder på lite saker som jag vill ha det är mest elektronik saker:)


EN SÅN KLOCKA SOM JAG REDAN HAR FAST DEN HÄR ÄR ROSA:)
JAG TÄCKTE ÖVER EN LITEN SAK DET VA BARA EN LITEN TEXT:)


DATA FODRAL COOLA VA?

SÖTA HÖRLURAR:) MEN JAG SKA JU TA HÅL I DEN DÄR LILLA SNIBBEN I ÖRAT SÅ JAG KOMMER BARA KUNNA HA SÅNNA HÄR SMÅ LURAR

SÖTT IPHONE SKAL:)

IPHONE SKAL:)
http://kingdum.se/laptopskins/
HÄR ÄR SKYDDEN TILL DATAN:)
http://www.runns.se/se/
OCH HÄR ÄR KLOCKAN LURARNA IPHON SKLAETMED HELLOKITTY
DETANDRA HITTA JAG PÅ BLOCKET:p

HÄR VILL JAG TA I ÖRAT FAST JAG SKA INTE HA EN RING JAF SKA HA EN PÄRLA ELLER NÅGOT:)


HÄR ÄR ALLA FAST DET HÄR ÖRAT ÄR MENAT ATT SITTA PÅ ANDRA SIDAN
1 VILL JAG HA!
2 VILL JAG HA!
3 HAR JAG REDAN
4 MED
5 VILL JAG HA
OCH PÅ MITT ANDRA ÖRA SÅ HAR JAG BARA ETT MEN JAG VILL HA DET ÖVER 3 ASSÅ 4AN OM NI FATTAR VAD JAG MENAR:)
- E M M A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0