PRDEIKYR:)

Nu har jag gjort prdeikyr
asså manikyr fast på tårna.
Men just nu sitter jag och lyssnar på musik i sängen
men jag ska ju till bajsskolan imorgon men jag tror vi slutar typ
ett elle något så det är chill:)
Men här kommer bilder:)


NAGELLACKEN STEGFÖRSTEG:
Först så tar jag det rosaaktiga underst det är
basnagellack/nagelförstärkning typ

Sen tar jag det vita som själva manikyren om ni fattar:)

Sen det genomskinliga överst så
det blir glansigare och så blir det inte en kant med det
vita så det lättare skavs bort:)

JAG VILL INTE LÄGGA UPP EN BILD PÅ MIN MANIKYR
FÖR DÅ SER MAN MIN FOT:S
 uppdaterar innan jag går och lägger mig:)


lyssnar på den här just nu på spotifly:)

- E M M A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0